Prima zi în Abu Dhabi

Este joi 5 martie ora 00:10, am ajuns în Emiratele Arabe Unite mai precis în Abu Dhabi după un zbor de 7 ore din Londra, în care m-am uitat la o grămadă de show-uri TV…. Am trecut controlul de securitate fără nici cea mai mică problemă! Am ieșit afara să comandam un uber și cum era de așteptat toți taximetriști erau pe noi oferind diferite prețuri pentru diverse mașini…. Până la urmă am făcut cum ne-am propus și am comandat un uber deși mai târziu am realizat că taxiul normal este mai ieftin cu aproximativ 40% asta în cazul în care pun ceasul, dacă nu îți cer preturi duble față de uber!
Patruzeci de minute mai târziu am ajuns la hotelul in care am fost cazați “Corniche Hotel Abu Dhabi” un hotel de 5* de care nu am fost prea impresionată dar nu am să vorbesc despre asta pentru că noi nu am stat prea mult în hotel, am fost plecați mai tot timpul! Ajunși la recepția hotelului eram doar noi și angajații fiind destul de târziu!
Am făcut check-in-ul și am plătit taxa de turist care a fost £8.5 pentru două persoane (Țin să precizez că asta a fost singura taxă pe care am plătit-o) după care am plecat în camera împreună cu luggage porter-ul! Am avut camera la etajul opt iar priveliștea a fost superba! Fiind obosiți am adormit imediat și ne-am trezit câteva ore mai târziu plini de energie și gata să ne începem concediul, am coborât la restaurant să luăm micul dejun și după asta ne-am dus la recepția hotelului sa ne interesam ce oferte de excursii putem cumpăra, așa că am hotărât să plecam în aceeași zi în deșert iar următoarea zi în Dubai!
La ora 3pm am plecat în desert într-o mașină cu 7 locuri, toate fiind ocupate, desertul a fost cam la o oră distanta de hotel! Odată ajunși acolo am început să ne dăm în spectacol prin dunele de nisip…. De fapt nu noi…., Șoferul!!!!

A fost o experienta de neuitat și va recomand sa nu ratați asta dacă aveți ocazia! Mai apoi am oprit mașina undeva în pustiu să facem câteva poze după care am plecat spre locul în care avea sa înceapă spectacolul

Când am ajuns ni s-a explicat toate activitățile care aveau să urmeze :
*Plimbare cu cămilă
*Tatuaje cu hena
*Sandboarding
*Dans arabesc
Am făcut și câteva poze în costumul tradițional arabesc (rochia-abaya și esarfa-shayla)

Ne-am urcat pe o dună de nisip și am văzut unul din cele mai frumoase apusuri din viața mea după care am luat cina….

Care a fost cea mai buna cină pe care am avut-o în acest concediu nefiind prea impresionată de mâncarea lor dar asta tine de gusturile fiecărei persoane!
După cină ne-am relaxat (de parcă am fi fost stresați…. 😂) fumând o narghilea!

Înainte sa ne întoarcem spre hotel s-au stins toate luminile și am admirat în liniște cerul înstelat!
Într-un final am plecat spre hotel fericită că am reușit să-mi îndeplinesc încă un vis!

Sper ca va plăcut articolul iar dacă aveți ceva întrebări le aștept cu nerăbdare!!!
Va mulțumesc ca a-ți avut răbdare să citiți și sper să mă urmăriți în continuare!