Skip to content

Palma de Mallorca

Pentru ca vara este anotimpul meu preferat mi-am propus ca anul acesta sa vad marea de cat mai multe ori si deja am vazut-o de 3 ori :

1. Februarie Marea Rosie (Hurghada Egipt)
  2. Aprilie Canalul manecii (ce leaga Oceanul Atlantic cu Marea Nordului) Worthing
  3. Aprilie Marea Mediterana (Palma de Mallorca )

Dar sper ca la sfarsitul anului sa revin cu o lista mare mare de locuri vizitate!

Vreau sa va povestesc cate ceva despre ultimul loc in care am fost si anume Palma de Mallorca, am fost plecata cu sotul meu pentru 3 zile, in momentul in care am cumparat biletele nu am realizat ca o sa plecam chiar in ziua de Paste iar mai tarziu cand mi-am dat seama am fost foarte fericita!

Asa ca am petrecut Pastele la malul marii Mediterane! Am zburat din aeroportul Londra Southend si intr-o ora jumate am ajuns in Mallorca, pot sa spun ca deja cunoastem locul pentru ca suntem la a patra vizita asa ca am luat autobuzul (nr 21 S`arenal) iar un bilet costa 5 euro si fara prea mare bataie de cap am ajuns la hotel unde era destul de liniste ceea ce ma mirat destul de mult dar m-am bucurat pentru ca in 5 minute eram deja in camera noastra! Am facut repede un dus, ne-am schimbat si am iesit la o plimbare pe plaja unde am facut cateva poze care sper sa va placa!

Urmatoarea zi ne-am trezit de dimineata, am luat micul dejun la restaurantul hotelului si am plecat spre Palma , in oras biletul de autobuz costa 1.50 euro iar ei nu au uber ! Am vizitat Catedrala La Seu , constructia catedralei a inceput in anul 1230 si a durat pana in anul 1601 este impresionant si va recomand sa o vizitati daca aveti ocazia! Ne-am oprit la terasa The guinness house care este situata in fata catedralei si iti ofera cea mai frumoasa priveliste unde am savurat cate un pahar de sangria!

Desi era o zi de luni era foarte aglomerat in peste tot, foarte multi vanzatori cu tot felul de suveniruri , o gramada de perle, tablouri,fel si fel de lucruri interesante ….din pacate am plecat doar cu o geanta de mana asa ca nu am cumparat nimic spre dezamagirea mea… Ne-am intors inapoi in El arenal si am mai lenevind pe plaja , admirand marea de un albastru superb! Spre seara am luat cina in restaurantul hotelului si am admirat apusul….evident pana am ajuns pe plaja sa cam terminat cu apusul asa ca ne-am intors in hotel unde am mai stat pe terasa pana tarziu…. Marti ne-am pregatit fizic si psihic de intoarcerea in Londra si cam asta a fost mini concediul in Mallorca! Va multumesc pentru timpul acordat si ne auzim data viitoare!